Kom met ons in gesprek!

Zet de volgende stap in je handhavings carrière.









    doc, docx, pdf(5MB)

    Professioneel en betrouwbaar

    Flexibel, gespecialiseerd en gecertificeerd

    Samen sterker

    Gebruik NEXST als zaakwaarnemer

    Sterke arbeidsvoorwaarden

    Hoger salaris dan intern bij de gemeente

    1 contactpersoon

    1 vast aanspreekpunt voor al je vragen

    NEXST Academy

    Op maat gemaakt ontwikkelingsplan

    1 werkplek bij de Gemeente

    Wij zoeken één plek die perfect bij je past

    NEXST als zaakwaarnemer

    Solliciteer bij NEXST en laat ons jou helpen jouw volgende stap te realiseren.

    Tijdens een kennismaking gesprek, online of bij ons op kantoor, gaan we met je in gesprek over jouw ambities, wensen en arbeidsvoorwaarden.

    We stellen een op maat gemaakt traject voor je op waarin alle besproken punten naar voren komen.

    Wanneer er een gemeente is gevonden waar het traject in gang gezet kan worden ga je op gesprek bij de gemeente.

    Bij een positief gesprek kan je starten als nieuwe NEXST medewerker!

    Wat ga je
    verdienen?

    De glimlach van een gast: daar doe je het toch voor? Klopt, maar je moet ook gewoon beloond worden voor je harde werk. Bij NEXST verdien je wat je waard bent:
    Junior BOA
    €2600 - €3000 per maand
    Medior BOA
    €3000 - €3800 per maand
    Senior BOA
    €3800 - €4500 per maand
    Specialisatie BOA
    €3200 - €4000 per maand

    Wat zeggen onze professionals?

    Orhan
    Orhan
    12 Oktober 2023
    Ik heb een goede kans gekregen bij Nexst en fijne gesprekken gehad. Het personeel van Nexst denkt ook graag met je mee.
    Myron X
    Myron X
    11 Oktober 2023
    Heel goed bedrijf, die echt helpt met het zoeken naar een geschikte plek om te kunnen groeien als handhaver. Ik geef dit bedrijf een 5
    Puck Sprenkels
    Puck Sprenkels
    30 Augustus 2023
    NEXST heeft mij benaderd via Linkedin en houden contact met je. Ik heb een paar telefoongesprekken gehad met de uitleg hoe NEXST werkt en wat zij te bieden hebben. Ze hebben me stap voor stap uitgelegd wat ze doen en hoe hun procedures werken. Hierdoor heb ik nu een nieuwe uitdaging op mijn pad en begeleid NeXSt je hier goed op voor.
    Quinten.0412_
    Quinten.0412_
    19 Juni 2023
    Wat een top bedrijf! Je beleeft een erg fijne samenwerking, en je merkt echt dat ze het beste met je voor hebben.
    Ramon Kromhof
    Ramon Kromhof
    16 Juni 2023
    Mijn ervaringen met Nexst zijn heel positief en in het bijzonder Alexander, de gesprekken en de manier van hoe ze je benaderen zijn heel fijn, ze hebben goed naar mijn wensen geluisterd waardoor ik nu een prachtige uitdaging tegemoet ga
    Melissa Pol
    Melissa Pol
    16 Juni 2023
    Echt een super fijne samenwerking met NEXT. Super fijn dat ze zo erg betrokken zijn je bent hier geen nummertje en ze staan echt voor je klaar! Ze zijn super goed bereikbaar en altijd super snel antwoord op al je vragen! Martijn en Alexander jullie zijn echt toppers!!! Trots dat ik deel uit maak van NEXT!
    Sander Holscher
    Sander Holscher
    1 Juni 2023
    Door omstandigheden was ik al een aantal maanden niet aan het werk. NEXST en in het bijzonder Alexander hebben mij geholpen om weer aan het werk te komen. Alles op mijn eigen tempo en zonder verwachtingen. Bij NEXST ben je geen nummertje en kijken ze echt naar jou als persoon en je onstandigheden, daar is mijn proces een voorbeeld van!
    Marleen Koetsier
    Marleen Koetsier
    1 Juni 2023
    Vriendelijk personeel. Zetten meteen door en zorgen dat alles snel geregeld is. Alexander heeft mij goed geholpen van A tot Z en denkt in belang van medewerkers. Top!!

    Alles wat je verder nog wilt weten

    Hoe solliciteer ik op een functie bij Recolo?

    Heel eenvoudig! Vanaf de vacaturepagina solliciteer je rechtstreeks via WhatsApp, of met één klik op de knop Direct solliciteren. Kies een van de beschikbare vacatures en vul het sollicitatieformulier in met je persoonlijke gegevens, werkervaring en opleidingsniveau. Voeg je cv en motivatiebrief toe, en versturen maar! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Wat heb ik nodig om bij Recolo te kunnen werken?

    Allereerst: een hospitality-hart. We zijn vooral op zoek naar gemotiveerde medewerkers die weten wat hard werken is. Bovendien moet je goed in een team functioneren, maar óók zelfstandig kunnen werken. Overtuigd dat jij het in je hebt? Solliciteer dan vandaag!

    Heb ik bij Recolo opleidings- of ontwikkelingsmogelijkheden?

    Ja! Via de Recolo Academy bieden we je hoogwaardige opleidingen en cursussen. Samen met jou zoeken we welke opleidingen het best passen bij je functie en ambitie.

    Wat zijn de voordelen van werken bij Recolo?

    Op de eerste plaats: een werkgever die in jou en je kunnen gelooft. Daarom geven we je voldoende groeikansen, en een salaris dat past bij je verantwoordelijkheden. En niet onbelangrijk, je werkt waar én wanneer je wilt.

    Hoe verloopt het sollicitatieproces bij Recolo?

    We nemen graag de tijd om je écht te leren kennen. Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we je ervaring en ambities. Daarna gaan we dieper in op jouw skills en persoonlijkheid. Zijn we een goede match? Dan helpen we je om een geschikte functie te vinden. Samen werken we toe naar jouw volgende carrièrestap.

    Werken bij Recolo, hoe is dat eigenlijk?

    Op de Over ons-pagina vind je meer over wie we zijn, waarin we geloven en hoe we werken. Je leest er ons verhaal, en hoe hospitality in het Recolo-DNA zit verweven.

    Hoelang duurt het voordat ik een reactie krijg?

    We snappen dat je zo snel mogelijk wilt weten waar je aan toe bent. Daarom proberen we binnen 24 uur te reageren. En als je eenmaal een geschikte werkplek hebt gevonden, doen we ons uiterste best om je dezelfde week nog te laten starten.

    Jouw talent voor een veiligere samenleving.

    Start vandaag nog